Syysseminaari 20.11.10

Tervetuloa Syysseminaariin & itsehoitopäivään Galaxiiin lauantaina 20.11.10!

Jo perinteeksi muodostunut, yhdistyksen jäsenilleen järjestämä seminaaripäivä kutsuu jälleen.  Näillä minimessuilla on mahdollisuus tehdä ostoksia, hemmotella itseään edullisilla hoidoilla sekä kuulla kiinnostavia luentoja. Myynnissä on laukkuja, kynttilöitä ja piensisustustuotteita, arkipäivän pienapuvälineitä ja kosmetiikkaa (LR Health and Beauty Systems), mahdollisesti vielä villasukkia ja hiustuotteitakin. Tule tekemään löytöjä ja hankintoja vaikka pukinkonttiin!

Seminaaripäivän tarkempi luento-ohjelma löytyy täältä.

Hierojille, reikiterapeuteille sekä jalkahoitoihin löytyy vielä tilaa!

Hoitohinnastot ja ajanvaraustiedot löydät klikkaamalla tästä!

YLEISTÄ HUOMIOITAVAA

Ilmoittautuminen messuvieraaksi –

jokaisen seminaariin tulevan on ilmoittauduttava yhdistyksen sähköpostiin (jhl476tku@dnainternet.net) ajalla 1.10.-13.11.2010. Viestiin otsikoksi "Syysseminaari".

Ilmoittautua pitää myös, vaikka ei hoitoja ottaisikaan. Tämä siitä syystä, että osaamme varata jokaiselle yhdistyksen tarjoamat kahvit ja lounaan.

Sisäänpääsy Galaxiin

paikalla tulee olla viimeistään klo 9.00! Tämä siitä syystä, että Galaxin ulko-ovi Aurakadulle joudutaan pitämään lukittuna ulkopuolisten sisäänpyrkijöiden varalta.

Käteinen on näillä messuilla poikaa -

kaikki ostokset maksetaan myyjälle ja hoidot hoidon antajalle. Varaa siis mukaasi käteistä!

Alustavaa lisätietoa luennoista ja hoidoista löydät uusimmasta tiedotteesta